logo 

 

 

Metoden er ikke beregnet til psykologisk analyse, men er en måde at kortlægge personlige præferencer ved indlæring og kommunikation.

 

LTM Profilanalyse (Læringsstil)

LTM (Learning Type Measure) profilanalysen giver et klart og let forståeligt billede af den enkelte persons foretrukne læringsstil. Formålet er at skabe øget selvindsigt, og give anledning til reflektion over styrker og potentialer i samspil med andre - eksempelvis ved læring, ledelse og kommunikation.

 

Resultat - og persolig assessment

Resultatet er en udførlig grafisk og skriftlig indikering af den enkeltes læringsstil. Herudover verificering af resultat og udviklingsområder via personlig dialog med en certificeret 4MAT Konsulent.

  

Effektivt værktøj for alle

I kombination med 4MAT procesværktøjet udgør LTM analysen et funktionelt og let implementérbart værktøj, der kan bruges af alle, og skaleres og benyttes efter behov. Alene i USA har mere end 723.000 personer fra skoler, virksomheder og offentlige institutioner gennemgået analysen som en del af deres proces.

 

Kombinationsanalyse

LTM profilanalysen bruges i kombination med HMI (Hemispheric Mode Indicator) analysen, der indikere den enkeltes præference for brug af højre eller venstre hjernehalvdel. Resultatet fra denne analyse sammenholdes med LTM profilen og tilfører dermed en ekstra dimension til dybden i læringsstilen.

 

26 spørgsmål - 30 minutter

Spørgeskemaet kan gennemføres på ca. 30 minutter.

 

 

 

      LTM assessment


Facebook LinkedIn Nyhedsbrev